Brit Premium Delicate Salmon for Sterilized in Gravy konservai katėms lašišos filė padaže

Brit premium konservai katėms. Aukščiausios kokybės visavertis ėdalas suaugusioms sterilizuotoms katėms iš lašišos filė padaže. 85 gr.

Produkto kodas: 8595602518562

0,69 

Liko 348

Liko 348

14 Žmonės, kurie dabar žiūri šį produktą!

Atsiimkite iš Alphazoo parduotuvės

Atsiėmimas parduotuvėje. Antakalnio g. 42, Vilnius (I-V 10-19h VI 10-15h VII – nedirbame)

Nemokama

Lpexpress, Venipak paštomatai, atsiėmimo taškai

Pristatymo terminas 1-2 d.d. po prekių išsiuntimo. Prieššventiniu laikotarpiu galimas siuntų vėlavimas!Nemokamas nuo 30€. Jeigu visos prekės yra sandėlyje, išsiunčiama per 1-2 d.d. Užsakymas gali būti sudarytas iš kelių siuntų.

1-2 Dienų

1,90 € su PVM

Omniva paštomatai

Pristatymo terminas 1-2 d.d. po prekių išsiuntimo. Prieššventiniu laikotarpiu galimas siuntų vėlavimas! Nemokamas nuo 30€. Jeigu visos prekės yra sandėlyje, išsiunčiama per 1-2 d.d. Užsakymas gali būti sudarytas iš kelių siuntų.

1-2 Dienų

2,29 € su PVM

Venipak kurjeris

Pristatymo terminas 1-2 d.d. po prekių išsiuntimo. Prieššventiniu laikotarpiu galimas siuntų vėlavimas! Jeigu visos prekės yra sandėlyje, išsiunčiama per 1-2 d.d. Užsakymas gali būti sudarytas iš kelių siuntų.

1-2 Dienų

3,90 € su PVM

Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. www.alphazoo.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau apmokėdami visas prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.

8.2. Prekių grąžinimas organizuojamas per Omniva, Lpexpress, Venipak, DPD paštomatus arba per Venipak siuntų tarnybą, Pirkėjo pasirinkimu.

8.3. Prekės grąžinimo išlaidos ne dėl Pardavėjo kaltės, jeigu prekės grąžinamos pasitelkiant Pardavėjo kurjerius yra apmokęstinamos Pirkėjo šia tvarka:

8.3.1. Grąžinimas per Omniva paštomatą:

8.3.1.1.siuntoms iki 30kg – 2.19 Eur

8.3.1.2. siuntoms nuo 30kg – 4.36 Eur

8.3.1.3. siuntoms iki 60kg – 6.55 Eur

8.4. Jeigu prekių dydis, savybės, svoris neleidžia atlikti grąžinimo per Omniva paštomatą, grąžinimas vyksta per Venipak kurjerį.

8.4.1. Grąžinimas per Venipak kurjerį apmokęstinamas šia tvarka:

8.4.1.1. Siuntoms, kurių svoris iki 10kg kaina 3.00 Eur

8.4.1.2. Siuntoms, kurių svoris iki 20kg 4.50 Eur

8.4.1.3. Siuntoms, kurių svoris iki 30kg 5.50 Eur

8.5. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę pasirinktu pristatymo būdu, savo jėgomis, išskyrus Lietuvos paštą, Pardavėjo nurodytu adresu: UAB Alfazoo, Antakalnio g. 42, Vilnius, LT-10304, Lietuva, +3706 7528 475.

8.6. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

8.7. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (nauja redakcija) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

8.8. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. parduotuvės kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

8.9. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.9.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
8.9.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.9.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.9.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.9.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.10. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.11. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.12. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, per 14 dienų Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8.13. Kilus nesutarimams tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dėl prekės kokybės, Pardavėjas, gavęs raštišką Pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos dėl prekės kokybės įvertinimo. Prekės kokybės įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
8.14. Netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti savo lėšomis veža Pirkėjas.
8.15. Taip pat Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą: www.vvtat.lt bei Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą: www.ecc.lt

8.16. Atliekant grąžinimą ne dėl Pardavėjo kaltės, pristatymo mokęstis yra minusuojamas iš grąžinamos prekės kainos.

8.17. Jeigu grąžinamos prekės kaina yra mažesnė negu grąžinimo mokęstis, Pirkėjas įsipareigoja padengti grąžinimo išlaidas.

Mokėjimo metodai:

Pirkėjai taip pat domisi